ePriročnik:
24 nasvetov za uspešen klic

Tvoja hitra pomoč, za klice brez cmoka v grlu!

Priročnik je zasnovan na moji lastni izkušnji primerov iz prakse telefonskega trženja, ter primerov najboljših telefonskih prodajalcev.

PDF
ePub
MOBI

Ne glede na to, ali kličeš ti ali pa stranka kliče tebe, na pogovor moraš biti vedno pripravljen.

Poslovnega sveta si brez komunikacije ne moramo predstavljati. Dobro obvladanje poslovne komunikacije je pogoj za uspešno vodenje podjetja. Eden izmed načinov komuniciranja je tudi telefonska komunikacija. Žal, pa še vedno velika večina podjetnikov in prodajalcev telefon boji uporabljati.

Če si podjetnik, potem verjamem, da tudi ti občasno primeš za telefon. Pa se ti zgodi, da ti zvoni telefon, pogledaš kdo te kliče in si rečeš “Sedaj nisem pripravljen/a, bom poklical/a kasneje nazaj

Že ob sami misli na pogovor ti stisne v želodcu, v grlu pa se ti pojavi velik cmok. Čeprav veš, da je 1 na 1 komunikacija zelo učinkovita in bi ti dodatna prodaja še kako prav prišla, iščeš izgovore zakaj “zdaj” ni pravi čas za klic.

Ali veš, da se podjetniki, ki so uspešni v procesu ustvarjanja odnosov s potencialnimi strankami, lahko pohvalijo s 50% povečanjem števila strank, ki so pripravljene kupiti storitev ali izdelek, in 33% zmanjšanjem stroškov? Stranke, s katerimi so že ustvarili odnos pa v povprečju opravijo za 47% dražje nakupe.

Nekaj naslovov iz priročnika

  • Bodite samozavestni
  • Odstranite mašila
  • Predstavite rešitev
  • Bodite pripravljeni na ugovore
  • Merite rezultate
  • Vodite pogovor

Tvoja naloga je pravzaprav zelo preprosta. Preden začneš prodajati moraš najprej ustvariti zaupanje. Zaupanje ustvariš, ko pokažeš zanimanje in skrb to pa najbolj enostavno hitro in preprosto narediš s pomočjo telefonskega klica.

Joj Tanja, ne že spet ti klici! 🙂 Saj veš, da me je strah.
Kaj naj rečem sogovorniku? Kaj če me zbega med pogovorom? Kaj če ostanem brez besed? Kako naj sploh predstavim nekaj, kar nekdo ne vidi?

Naj te vprašam… Če bi obstajali preprosti nasveti, ki bi ti pomagali pri telefonskem pogovoru, bi jih želel/a imeti?

Če je tvoj odgovor “DA” potem moraš nadaljevati z branjem.

Leta 2012 sem se prvič spoznala s telefonskim trženjem. Takrat sem se spraševala, pa kdo sploh kupuje preko telefona? Na moje začudenje kar precej ljudi.

Podjetja, ki s svojimi (potencialnimi) strankami komunicirajo preko telefona, ustvarijo od 20-30 odstotkov večjo prodajo kot tista, ki s svojimi strankami ne komunicirajo preko telefona.

Da boš tudi ti opravljal/a klice brez cmoka v grlu, sem za ta namen ustvarila priročnik 24 nasvetov za uspešen klic!

Priročnik je zasnovan na moji lastni izkušnji primerov iz prakse telefonskega trženja, ter primerov najboljših telefonskih prodajalcev.

Znanje, ki ga delim s tabo, sem pridobivala od leta 2012 kot telefonska agentka, mentorica, nadzornica ter svetovalka na področju izhodnih prodajnih klicev. Z nasveti želim pomagati tebi, da razviješ lasten recept uspešnega telefonskega komuniciranja.

Prenesi brezplačen osnutek

Še nisi čisto prepričan/a, če je priročnik pravi zate? Prenesi si prvih 5 strani (2 nasveta) brezplačno!




Želim, se prijaviti na vse novosti, trike in nasvete telefonske komunikacije in želim biti obveščen/a o posebnih ponudbah.

Prenesi brezplačno
eBoox aplikacijo

Priročnik je na voljo v obliki e-knjige (v formatu mobi in ePub). Uvozi .mobi datoteko v aplikacijo eBoox in uživaj v prilagojenem branju za male zaslone!

Aplikacija je brezplačna in je na voljo za iOS in Android.