Telefonska prodaja ni bavbav

 

V 5-ih korakih do uspešnega telefonskega prodajnega dialoga

Ali tudi vi vložite veliko denarja v pridobivanje kakovostnih leadov, katerih pa ne uspete spremeniti v stranke?

Se tudi vam dogaja, da vam sestanki vzamejo veliko časa, energije ali celo denarja?

Ste že kdaj razmišljali, da bi svoje stranke poklicali, pa ne veste, kako začeti pogovor in vas je strah, da bi med pogovorom nastala tišina?

 

V 5-dnevnem brezplačnem izzivu boste spoznali osnove uspešne telefonske prodaje.

Na enostavnih primerih iz prakse boste korak za korakom:

  • kreirali svoj telefonski prodajni dialog, s katerim boste svoji stranki ustvarili prijetno prodajno izkušnjo,
  • pridobili njeno zaupanje in
  • z njo ustvarili dolgoletno sodelovanje.

Pričetek izziva

Izziv pričnemo 20. avgusta. Potekal bo v zaprti Facebook skupini (vabilo v skupino pošljem 5 dni pred začetkom samega izziva, 15. avgusta).

Kako bo potekal izziv

Vsak dan boste iz moje strani po elektronski pošti ali v Facebook Messenger prejeli navodila, v katerih bosta predstavljena tema in izziv dneva. V zaprti Facebook skupini bo objavljen video posnetek, katerega si boste lahko ogledali kadarkoli, svoja vprašanja pa boste lahko zastavili v komentar pod objavo.

Brez skrbi, dnevno vam to ne bo vzelo več kot 20 minut časa.

Vsak dan se vam bom znotraj skupine javljala v živo, odgovarjala na vsa odprta vprašanja in izzive vezane na temo, katero bomo spoznavali tisti dan.

Po 5-ih dneh boste osvojili osnove telefonske prodaje, s katerimi boste izdelali svoj prodajni dialog.

OPOZORILO!

V kolikor boš z mano delal vse korake in upošteval nasvete, se lahko zgodi, da postaneš mojster telefonske prodaje. smile

Zaradi zagotavljanja kakovosti izvedbe je število mest omejeno.

O meni

Sem Tanja Murgič. V prvi vrsti sem mama najstnika, gospodinja in podjetnica. Od leta 2012 se ukvarjam s telefonsko prodajo, v kateri sem našla svojo strast in danes to znanje želim predati naprej.

Prepričana sem, da ljudje veliko raje kupujemo izkušnje, kot pa same izdelke oziroma storitve. Iz izkušenj lahko potrdim, da s kakovostnim telefonskim prodajnim dialogom s stranko ustvarimo zaupanje, katero prinese dolgoletno sodelovanje. Ko nam stranka zaupa se z veseljem odloči za nakup našega izdelka ali storitve. Stranka, katera je zadovoljna s svojo prodajno izkušnjo nas bo tudi z veseljem priporočala naprej in se redno vračala nazaj k nam.

Moja skrivnost za uspešno telefonsko prodajo in številne zadovoljne stranke, so 3 preverjena zlata pravila, katerih se sama vedno držim: najprej psiholog, potem svetovalec in šele na koncu prodajalec.

V zadnjih 7. letih sem s pomočjo teh zlatih pravil pomagala številnim posameznikom premagati strah pred telefonsko prodajo in skupaj z njimi ustvarila za posameznika idealen prodajni dialog, s katerim so sogovorniku ustvarili najboljšo prodajno izkušnjo. S svojo stranko so poglobili odnos in pridobili njeno zaupanje, katero se je razvilo v dolgoletno sodelovanje.

 

Svoje izkušnje sem pridobila v klicnem centru, zaposlena kot telefonski prodajalec. Kasneje sem postala mentorica novincem in jim z nasveti pomagala osvojiti prve korake uspešne telefonske prodaje. Zadnja leta dela v klicnem centru sem bila nadzornica skupini telefonskih prodajalcev, kjer sem bila zadolžena za kakovost telefonskega dialoga, prodajne rezultate in uvajanje novega kadra.

Danes samostojnim podjetnikom in lastnikom manjših in srednjih podjetij pomagam telefonsko prodajo vpeljati v delovni proces, za klicne center pa izboljšujem kakovost dialoga, izvajam motivacijske treninge, s svetovanjem pomagam ustrezno izbrati primerne kandidate za delo in jih izobražujem.

 

 

Veselim se najinega skupnega sodelovanja, zato ne odlašaj! Klikni na spodnji gumb in hitro rezerviraj svoje mesto v 5 dnevnem brezplačnem izzivu.

Prijave potekajo v Facebook Messengerju.

Pohiti s prijavo! Mesta se hitro polnijo.

Zaradi zagotavljanja kakovosti izvedbe sem število mest omejila. Ker izziv vsebuje konkretne korake na praktičnih primerih, ki jih bomo izvajali dan za dnem postopoma, vam le na tak način lahko zagotovim individualno pomoč pri osvajanju posameznih točk, ustvarim varno skupnost za izmenjavo mnenj, medsebojno pomoč, sodelovanje in motivacijo ter spodbudo v dneh, ko bo to potrebno.

S klikom na zgornji gumb “Prijavi se zdaj” boste preusmerjeni v Facebook Messenger, kjer vas bodo čakala vsa navodila za prijavo na izziv. 

Za vsa dodatna vprašanja sem vam na voljo prek spodnjih povezav.

 

Poveži se z mano