Kliči brez cmoka v grlu!

Kot vsak podjetnik, verjamem, da si tudi vi želite biti korak pred konkurenco in povečati prodajo.

Ko bi le obstajala čarobna palčka, ki bi nam to omogočala na enostaven način in brez truda. Žal, ta čarobna palčka ne obstaja, obstaja pa način, kako to lahko storite z manj stresa. 

Kako? 

S telefonskim klicem lahko pripeljete vašo ponudbo direktno pred vašo potencialno stranko, s pravimi besedami odkrijete njeno bolečino in jo navdušite s svojo rešitvijo.

Če vam sedaj ob besedi telefonska prodaja zaledeni kri, vas popolnoma razumem. Tudi sama sem bila nekoč na tem. Tresoč glas in cmok v grlu še preden sem uspela dvigniti slušalko. 

Z vajo in spoznavanjem pravih tehnik pa je to zame sčasoma postalo prijetno opravilo.

In tudi za vas je lahko. 

Če se sprašujete, zakaj bi morali vpeljati telefonski klic v svoj prodajni proces, naj vam naštejem le nekaj od mnogih prednosti, ki jih prinaša:

  • Vaš glas je močno orodje. Ko s pravim tonom in pozitivno energijo govorite z vašo (potencialno) stranko, se ji približate in zgradite zaupanje.
  • Je veliko bolj osebno kot katerokoli elektronsko sporočilo ali sporočilo prek družabnih omrežij, zato je veliko večja verjetnost, da vam bo zaupala svoje bolečine, strahove in izzive. Imate rešitev zanjo? Oh, kako prikladno!
  • Ko imate osebo na liniji, držite njeno pozornost usmerjeno k vam. Malo verjetno je, da bo prekinila klic, zato, ker je dobila neko novo obvestilo, kar se hitro zgodi, ko gleda vaš oglas ali brska po vaši spletni strani.
  • Zaradi dvosmerne komunikacije lahko svojo ponudbo in dialog vedno prilagodite osebi, s katero se pogovarjate. Točno veste, katere koristi svoje ponudbe izpostaviti, zato ima potenicalna stranka občutek, da delate in iščete rešitve le zanjo.

Dobro se sliši, kajne? 

Ni pa vedno tako enostavno.

Pripravljen imate idealen dialog, super ponudbo in pred seboj svojo bazo. Oseba na drugi strani se oglasi in pogovor gre v čisto drugo smer, kot ste načrtovali. To vas vrže iz tira in klic zaključite brez, da bi kaj prodali (ter po možnosti še pustite slab vtis pri osebi s katero ste ravnokar govorili). 

Znano?

Pa si poglejmo, kako bi lahko to preprečili:

  • S pravim segmentirajem baze pripravite kampanjo in nagovarjajte točno določene osebe, ki imajo določen izziv.
  • Ko kontaktirate svoje stranke z določenim namenom, jih lažje vodite skozi pogovor in jih pripeljete do zaključka.
  • Ko veste, s kom govorite, je pogovor bolj prijeten za sogovornika in večja je možnost za prodajo
  • S pravimi ugovori zastopate svoje podjetje in sebe, ne da bi ob tem prizadeli stranko. Tudi če prodaje ne naredite, vas bo oseba ohranila v lepem spominu.

Se sliši zapleteno?

Mogoče, če se tega lotite sami.

Vendar to ne bo potrebno. Prihranite si nekaj živcev in se mi pridružite na delavnici, kjer se boste naučili:

  • Kako suvereno voditi pogovor, da vas bo (potencialna) stranka videla kot strokovnjaka in ne bo dvomila v vas/vaše rešitve,
  • Kako poslušati sogovornika, da boste prepoznali njegovo bolečino in lažje našli rešitev zanj,
  • Kako predstaviti svoj izdelek/storitev skozi oči uporabnika. Naučili se boste pripovedovati zgodbe s koristmi izdelka/storitve, da se bodo vaše potencialne stranke v njej lažje našle in spoznale, da je vaša rešitev primerna za njih,
  • Kako povabiti sogovornika k nakupu in s tem dvigniti prodajo,
  • Kako rokovati z ugovori, da ne boste izgubljali dragocenih (potencialnih) strank,
  • Kako prodati dražji izdelek oz. prodati navzkrižne izdelke in povečati vrednost nakupa,
  • Kako in kdaj ponovno kontaktirati potencialno stranko, da boste zaključili prodajo ali pa prodali druge/nove izdelke strankam, ki vas že poznajo,
  • Kako to v praksi deluje: spoznali boste pravi občutek in ob tem imeli mentorico, ki vas bo poslušala, vam svetovala in vas popravila, da boste lahko to samostojno delali naprej.

Ampak Tanja, vsega tega se ne da naučiti na eni delavnici?!

V nekaj urah, res ne. Zato sem organizirala 3-dnevno delavnico, na kateri se boste naučili vse zgoraj našteto ob šumenju valov in izvrstni hrani.

Si želite samozavestno poprijeti za telefon, poklicati svoje stranke in dvigniti prodajo? Potem je to za vas!

Je moja delavnica primerna za vas?

To lahko ugotoviva zelo hitro in enostavno. Pripravila sem kviz z 10 vprašanji, ki vam bo povedal, kako dobro ste pripravljeni telefonsko prodajo vpeljati v vaš posel in, koliko je prostora za izboljšave.

Udeležite se delavnice, ki se bo odvijala od 13.-15. junija (od sobote do ponedeljka – v ponedeljek bomo namreč dali teorijo v prakso in skupaj naredili prve korake). Na tej ekskluzivni delavnici bo moja pozornost v celoti usmerjena na vas in vaš končni rezultat.

Učili se bomo v idiličnem hotelu Oleander, ob neposredni bližini morja in strunjanskih solin. 

Naše brbončice bo razvajala MasterChef leta 2017, Sara Rutar. S cateringom bo poskrbela za kosila in večerje (prepričana sem, da bodo njene sladke dobrote pomagale tudi med samo delavnico).

    Sara Rutar, MasterChef 2017

    S cateringom bo poskrbela za naša kosila in večerje. 🍽

    Hotel Oleander, Strunjan

    Delavnica bo potekala v hotelu Oleander, ob šumenju morkih valov. 🐚

    Kaj zajema ponudba

    • 2x nočitev v enoposteljni sobi v hotelu Oleander z zajtrkom, 
    • kosilo in večerjo (Catering Sara Rutar,  MasterChef 2017), 
    • intenzivno izobraževanje in praktični del z mojim mentorstvom,
    • delovni zvezek, ki vam bo pomagal tudi pri nadaljnem samostojem delu,
    • certifikat o uspešno opravljeni delavnici,
    • veliko zabave.

    Kaj pa cena?

    Sedaj si boste mislili, da sem padla na glavo.

    Za podobne delavnice bi v tujini odšteli 1.500€ in več za zadnje sedeže na tribuni. Tokrat pa sem se odločila, da svoje znanje in izkušnje podelim z vami v prvi vrsti…

    …po nori ceni 795€.

    “TO PA ŠE NI VSE! 🙂🙂🙂” – to se ne dela. Toda korona virus je terjal svoje.

      Posebna ponudba za prvih 5 prijavljenih

      Bodite med prvimi in prejmite

      DARILO 🎁

      Knjiga Vožnja v svobodo licenčne NLP trenerke in coachinje Nataše Kogoj brezplačno!

      Pozor: število mest je omejeno! Ne samo zaradi korona virusa, pač pa zaradi intenzivnosti delavnice. Maksimalno število udeležencev je omejeno na 10, zato se hitro prijavite in si zagotovite svoje mesto.

      Komu je ta delavnica namenjena?

      Moja delavnica je primerna za vas, če:

      • Želite povečati svojo prodajo,
      • Si želite zgraditi trdno vez in zaupanje z vašimi strankami,
      • Imate spletno trgovino in bazo kupcev, ki bi jim radi predstavili svoje posebne ponudbe,
      • Ste ponudnik storitev in svoje potencialne stranke kontaktirate prek poslovnih imenikov (in se trudite priti do prave osebe v podjetju),
      • Želite biti bolj opaženi pri svojih (potenicalnih) strankah,
      • Želite pritegniti pozornost vaše (potencialne) stranke v prvi minuti,
      • Izvajate klice za druga podjetja,
      • Se zavedate, da je lahko s telefonsko prodajo vaše podjetje uspešnejše

      Če niste še čisto prepričani, da je delavnica primerna za vas, izpolnite kviz in ugotovite.

      Dobro Tanja, zdaj vem vse. Kako se lahko prijavim?

      Kliknite na spodnji gumb. Odprlo se vam bo pojavno okno z obrazcem za prijavo, v katerega vnesete vse potrebne podatke. Po uspešni oddaji boste na svoj navedeni elektronski naslov prejeli potrditev, podatke za nakazilo in program delavnice po dnevih.

      Preden sem začela delati s Tanjo, me je bilo seveda strah, bilo mi je nerodno in bilo me je sram. Nisem vedela, kako naj začnem klic neznane osebe – to je res pekel. V individualnem mentoriranju sem spoznala kar nekaj tehnik, moja naravnanost – fokus; da NE že imam. Koraki, skozi katere me je Tanja vodila, so me pripeljali do cilja. Uf, pa vaja pred ogledalom – ta je bila močna. In seveda hladen klic pred Tanjo… Nora izkušnja! Sedaj sem skoraj 100% uspešna pri klicanju; vedno se prej naravnam (energetsko, miselno) in potem akcija – in rezultati so tu. Sledim navodilom Tanje. Klicanje mi je postalo v izziv in užitek, s tem tudi nenehno preizkušam sebe in rastem.

      Hvala, hvala, hvala, draga Tanja. S tvojo pomočjo se mi je odprla, zame nova tržna niša.

      Nataša Kogoj

      Avtorica knjige Vožnja v svobodo, licenčni NLP trener in coach

      Moj pogled na telefonsko prodajo je bil vedno, da je to nekaj vsiljivega in, da nihče tega ne mara. Dokler nisem spoznala, da kakorkoli obrnem, prodajam prek telefona. 🙂 Na vsako povpraševanje potencialne stranke sem se odzvala s klicem, saj je bilo tako lažje ugotoviti njihove potrebe, da sem jim lahko pripravila ustrezno ponudbo. S Tanjinimi nasveti so bili ti pogovori vedno bolj prijetni (zame in za sogovornika) in vedno več ponudb sem pretvorila v posel. Aktivno poslušanje sogovornika, koristi namesto lastnosti, follow-up in upravljanje z ugovori so zagotovo tehnike, ki bi jih moral uporabljati vsak podjetnik.

      Hvala Tanja, da z nami deliš to dragoceno znanje.

      Kaja Haler

      Strateginja za digitalizacijo in direktorica podjetja Hal Interactive

      Za delavnico Tanje Murgič, KLIČI BREZ CMOKA V GRLU, sem se odločila, ker sem v njeni FB skupini prepoznala, da je telefon lahko odličen prodajni kanal, ki sem ga do takrat čisto zapostavljala. Pred odločitvijo za delavnico sem se spraševala kaj me še sploh lahko nauči, saj že v skupini ves čas deli svoje znanje in izkušnje, toda bila sem več kot pozitivno presenečena. Najbolj me je navdušilo načrtovanje klicev (prej se mi sanjalo ni o tem), prodajni pogovor na (Tanjin) srčen način in seveda kako uspešno »opraviti« s strankinimi ugovori in prodati (več). V preteklem mesecu sem se mnogokrat zahvalila sama sebi za odločitev, da se udeležim delavnice in Tanji za vrhunsko izvedbo, saj sem v času »krize«, ko ni nihče odgovarjal na maile in ponudbe, brez cmoka v grlu dvignila telefon in povečala prodajo za skoraj 20%. Delavnico bi toplo priporočala vsem podjetnikom, želijo prodati (več) na strokoven in srčen način.

      Hvala, Tanja ❤

      Sara Hrovatič, Creativity Junkie

      Coachinja poslovne jasnosti in mentorica personalnega brandinga za multikreativne podjetnice

      Tanjine delavnice so zelo praktično naravnane in posveti se vsakemu udeležencu posebej ter navede zelo konkretne predloge. Moj izziv glede telefonske prodaje je bil, kako se sploh lotiti tega in kako strukturirati telefonski pogovor. Vsebina je vedno logična razdeljena na majhne korake – kar mi je posebej všeč – ki jim sledi praktična naloga, ki jo nato Tanja komentira in poda predloge za izboljšave. Moji telefonski razgovori s strankami potekajo z manj zadrege in uspešnejša sem tudi pri prodaji, prej so potekali bolj po “feelingu” in manj profesionalno. Toplo priporočam vsem – začetnikom in profesionalcem 🙂.

      Marjetka Marko

      Ekspertinja za (online) tečaje nemščine in slovenščine kot tujega jezika

      Ali je delavnica primerna zame?
      Verjamem, da imate dvom, zato je seveda dobro, da pred investicijo preverite, ali je delavnica sploh primerna za vas (ali vi, za to delavnico). To lahko preverite tako, da si preberete razdelek “Komu je delavnica namenjena” ali izpolnite KVIZ.
      Kaj potrebujem na delavnici?

      Potrebujete svoj računalnik z dostopom do svoje baze ali seznam podjetij s katerimi želite sodelovati – B2B prodaja  (WiFi v hotelu je zagotovljen), telefon, slušalke (zaželjeno in priporočljivo), pisalo in zvezek, zaščitno masko, steklenico za vodo… in kremo za sončanje. 😎

      Kakšne so možnosti plačila?

      Kotizacijo za delavnico nakažete na moj TRR (vse podatke za nakazilo dobite v potrditvenem e-sporočilu). Lahko se odločite za plačilo v enem ali dveh obrokih (50% takoj ob registraciji, 50% teden pred začetkom delavnice).

      Kaj, če delavnica ne bo dosegla mojih pričakovanj?
      Glede na pretekle izkušnje močno dvomim, da z delavnico ne boste zadovoljni in, da ne boste (v primeru da boste sledili navodilom) opazili pozitivnih rezultatov. Za vsak slučaj pa s kvizom preverite, če je delavnica prava za vas in preberite mnenja mojih zadovoljnih strank.
      COVID-19: Bo poskrbljeno, da bodo upoštevana navodila?

      Za to bo v glavnem poskrbel hotel Oleander (ločene sobe, mize z varnostno razdaljo,…). Seveda, bomo na delavnici morali nositi maske in držati priporočeno razdaljo. Sejna soba, v kateri se bomo učili, bo redno prezračena in dezinfecirana.

      Imate dodatna vprašanja? Pišite mi na halo@tanjamurgic.si.

      O meni

      Sem podjetnica, ki je svojo strast našla v telefonski prodaji, s katero se aktivno ukvarjam od leta 2012. Sem dobra poznavalka outbound klicev za B2C in B2B projekte.

      Svoje izkušnje in znanje sem pridobila v klicnem centru, zaposlena kot telefonski prodajalec. Kasneje sem postala mentorica novincem, zadnja leta dela v klicnem centru pa sem bila nadzornica skupini telefonskih prodajalcev. Leta 2017 sem stopila na svojo podjetniško pot in danes je moje poslanstvo širiti znanje telefonske prodaje in ji tako povrniti ugled.

      Vedno več se posvečam mentorskim programom in delu individualno s podjetniki in njihovo prodajno ekipo, kjer jih učim preverjene tehnike telefonske prodaje iz primerov uspešne prakse.