ONLINE DELAVNICA

Spremeni svoje potencialne stranke v kupce s pomočjo telefona ☎️

V 5 Modulih – 22.-26. FEBRUAR

Delavnica za samostojne podjetnike in mala podjetja.

✅ Na primerih uspešne prakse
✅ Enostavna in razumljiva
✅ Merljiva

 

Komu je ta delavnica namenjena?
Moja delavnica je primerna za vas, če:

  • Želite povečati svojo prodajo
  • Želite biti bolj opaženi pri svojih (potencialnih) strankah
  • Si želite zgraditi trdno vez in zaupanje s svojimi (potencialnimi) strankami,
  • Imate bazo kupcev, ki bi jim radi predstavili svoje posebne ponudbe,
  • Želite pritegniti pozornost svoje (potencialne) stranke v prvi minuti
  • Se zavedate, da je lahko s telefonsko prodajo vaše podjetje uspešnejše.
Si želite samozavestno poprijeti za telefon, poklicati svoje (potencialne) stranke in dvigniti prodajo? Potem je to za vas!

V 5 MODULIH se boste naučili:

1. MODUL:

Kako ločim hladen lead od zagretega leada? (Lead =potencialna stranka)

  • Kaj pomeni lead?
  • Kaj delati s pridobljenim lead-om?
  • Kako segmentiraš leade za nadaljno obdelavo?

2. MODUL:

Kako pridobim telefonsko številko?

  • Kje vse lahko pridobiš telefonski kontakt?
  • Na kakšen način pridobiš telefonski kontakt?
  • Kdaj je pravi čas, da stopiš v telefonski kontakt s (potencialno) stranko

3. MODUL:

Kako vodim telefonski pogovor, da me sogovornik prepozna kot osebo, ki mu lahko pomaga?

  • Kako vodiš pogovor z razumom ne čustvi?
  • Kako prodajaš z ušesi ne usti?
  • Kako držiš pozitivno energijo skozi celoten pogovor?

4. MODUL:

Katera vprašanja zastavim svojemu sogovorniku?

  • Zakaj je zastavljanje vprašanj zate pomembno?
  • Kako in katera pomembna vprašanja zastaviš sogovorniku?
  • Kako pridobljene informacije uporabiš, da pomagaš svojemu sogovorniku h končni odločitvi?

5. MODUL:

Kako se soočim z zavrnitvijo?

  • Kako veš kdaj gre za ugovor in kdaj izgovor sogovornika?
  • Kako reagiraš na ugovor oziroma izgovor?
  • Zakaj je zate pomembno, da ostaneš profesionalen do konca pogovora?

Je moja delavnica primerna za vas?

To lahko ugotoviva zelo hitro in enostavno. Pripravila sem kviz z 10 vprašanji, ki vam bo povedal, kako dobro ste pripravljeni telefonsko prodajo vpeljati v vaš posel in, koliko je prostora za izboljšave.

Začnemo že 22.2. 2021 🎉

Delavnica bo potekala preko Zoom aplikacije v živo ob 18 uri, od ponedeljka 22.2. do petka 26.2. 2021

Vsi udeleženci prejmete posnetke modulov na mail in vam ostanejo trajno. Prav tako, pa za vsak modul prejmete pdf s temo, katero bomo obravnavali in vajami za lažji ter hitrejši napredek.

Tekom delavnice sem z vami v živo ter odgovarjam na vsa vaša vprašanja.

KOTIZACIJA:

Redna cena delavnice: 299€

Prijava do 17.2.2021 le 149€.

Ponujam tudi možnost plačila na 3 obroke. V primeru obročnega plačila velja redna cena delavnice (3x 99,66€)

Dobro Tanja, zdaj vem vse. Kako se lahko prijavim?

Kliknite na spodnji gumb. Odprlo se vam bo pojavno okno z obrazcem za prijavo, v katerega vnesete vse potrebne podatke.

Po uspešni oddaji boste na svoj navedeni elektronski naslov prejeli potrditev, podatke za nakazilo in program delavnice po dnevih.

Kaj o delavnici menijo udeleženci PRVE DELAVNICE

Za delavnico sem se odločila saj pri svojem delu redno uporabljam telefon za komunikacijo s potencialnimi in obstoječimi strankami, sem pa želela izboljšati svoje komunikacijske veščine. 
Pri svojem delu delam predvsem z obstoječimi strankami in po priporočilih, ker pa želim svoj posel povečati pa me je zanimalo kako iz potencialne stranke, ki me ne pozna narediti stranko.

Naučila sem se kako pomembno je da imam pred klicem pripravljena vprašanja s katerimi si pomagam predvsem kontrolirati sebe, da mi stranka lažje sledi in se zaradi tega tudi lažje odloči za nakup.

Spoznala sem kako pomembno je, da imam vse kontakte urejene na enem mestu in da imam zabeleženo tudi sledljivost. 

M. H.

Finančno zavarovalniški posel

Kot podjetnica se zavedam, da je telefonski klic v mojem poslu dandanes nujno potreben.
Ne glede na to, pa sem s klici odlašala saj nisem zbrala dovolj poguma da ga opravim.
Nisem vedela kako sploh klic začeti, small talk mi nikoli ni šel prav dobro od rok.
Zdelo se mi je, da pogovora nikakor ne uspem voditi in vedno sem se prilagajala sogovorniku.

Na delavnici sem se naučila kaj vse potrebujem preden sploh pokličem (potencialno) stranko.
Katera vprašanja zastaviti, da pridobim potrebne informacije od sogovornika.
Naučila sem se tudi, kako je moja energija pri tem pomembna ne glede na to da me moj sogovornik ne vidi.

Pred delavnico sem mislila da imam samo jaz te težave s klici, ko pa sem slišala tudi ostale udeležence pa sem ugotovila, da nisem sama s tem izzivom.

Tanja na delavnici ni bila samo v vlogi predavateljice ampak nas je v vsakem modulu izzvala k interakciji. Veliko smo imeli vaj na naših primerih, s katerimi se srečujemo. Zelo pa mi je bilo všeč, da sem na koncu delavnice imela s Tanjo tudi individualni posvet, kjer sva vse povezali v celoto da novo znanje lahko dam v prakso.  

ALTI, Alenka Zornada s.p..

Sodna cenilka za gradbeništvo in nepremičnine

Za delavnico sem se odločila saj tudi sama s svojimi strankami komuniciram tudi preko telefona. Sem pa imela občutek, da ti pogovori niso učinkoviti saj niso prinašali željenih rezultatov. Večkrat se mi zgodil, da se klici zavlečejo v razprave in klepet brez repa in glave.

Na delavnici sem se naučila kako oblikovati vprašanja s katerimi svojo stranko peljem skozi pogovor, tako pridobim informacije ki jih potrebujem, da stranki tudi pravilno svetujem. Naučila sem se katere 3 korake moram upoštevati v pogovoru, da me stranka vidi kot osebo, ki ji lahko zaupa in se zaradi tega lažje odloči za sodelovanje. Na delavnici Se mi je najbolj vtisnila v spomin tema ,kateri koraki so potrebni za uspešno vodenje pogovora da prinesejo tako željeno prodajo. 

Delavnica je bila zelo intenzivna. Veliko je bilo vaj. Sedaj se delo šele začne saj je potrebno vso prijeto znanje dati v prakso. 

Tatjana Brumat, Podjetništvo s srcem

Poslovna menotrica in coachinja

S (potencialnimi) strankami redno komuniciram preko telefona, zato mi klic ne predstavlja ovire in strahu. Sem se pa za delavnico odločil, ker se pogosto soočam z izbiro pravih besed v pogovoru, da bi (potencialno) stranko pripravil do naslednjega koraka.

Na delavnici sem se začel zavedati, da niso vse (potencialne) stranke v istem statusu glede nakupa, zato je potrebno najprej ugotoviti, kje se nahaja, kakšne potrebe in želje sploh ima in nato v skladu s tem predlagati nadaljnje korake.
S tem verjamem, da sem se otresel vlaganja časa in energije v osebo, ki jo moja ponudba pravzaprav ne zanima, ampak je želela biti samo vljudna in je zato sprejela nadaljnji pogovor in aktivnosti.

Najbolj se mi je vtisnila v spomin tema: Uporaba pravih besed oz. formulacija le teh. Razlaga, zakaj se je nekaterih besed bolje izogibati in kako z besedami slikovito ustvariti koristi za stranko. Na primerih, katere je Tanja navedla v modulu, (Kako s prispodobami bolje nagovoril stranko) sem si takoj začel predstavljati korist ponudbe. Verjamem, da bo tehnika delovala tudi pri mojih sogovornikih.

Matjaž Čermelj, s.p.

Svetovalec za prodajo plemenitih kovin

Ali je delavnica primerna zame?
Verjamem, da imate dvom, zato je seveda dobro, da pred investicijo preverite, ali je delavnica sploh primerna za vas (ali vi, za to delavnico). To lahko preverite tako, da si preberete razdelek “Komu je delavnica namenjena” ali izpolnite KVIZ.
Kaj potrebujem na delavnici?

Potrebujete svoj računalnik z dostopom do interneta z naloženo aplikacijo ZOOM.

Kakšne so možnosti plačila?

Kotizacijo za delavnico nakažete na moj TRR (vse podatke za nakazilo dobite v potrditvenem e-sporočilu). Lahko se odločite za plačilo v enem ali treh obrokih (v primeru obročnega plačila velja redna cena kotizacije, ne glede na datum prijave).

Imate dodatna vprašanja? Pišite mi na halo@tanjamurgic.si.

O meni

Pomagam vam spremeniti potencialne stranke v zveste kupce, ki kupujejo!

Poslovnega sveta si brez komunikacije ne moramo predstavljati. Dobro obvladanje poslovne komunikacije je pogoj za uspešno vodenje podjetja. Sem podjetnica, ki je svojo strast našla v svetovanju in izobraževanju o telefonski komunikaciji za poslovne namene. S telefonsko prodajo, sem se prvič srečala leta 2012.

Svoje izkušnje in znanje sem pridobila v klicnem centru, zaposlena kot telefonski prodajalec. Kasneje sem postala mentorica novincem, zadnja leta dela v klicnem centru, pa sem bila nadzornica skupini telefonskih prodajalcev, zadolžena za njihove prodajne rezultate, kakovost dialoga, motivacijo prodajne ekipe ter izobraževanje in usposabljanje novih rekrutov na delovno mesto.

Leta 2017 sem stopila na samostojno podjetniško pot in danes, s svojimi izkušnjami in znanjem, pomagam podjetnikom in njihovim prodajnim ekipam, potencialne stranke spremeniti v zveste kupce, ki kupujejo s pomočjo telefonskega klica.

Sem dobra poznavalka izhodnih klicev za B2B in B2C projekte in zelo izkušena trenerka za učinkovite prodajne klice. Skozi moja izobraževanja je v zadnjih 8 letih šlo že več kot 600 rekrutov za delovno mesto telefonski prodajalec. V zadnjih letih pa sem pomagala številnim podjetnikom, vpeljati telefonski klic v delovni proces.

Na praktičnih delavnicah in tečajih podjetnike in njihove prodajne ekipe učim preverjene tehnike uspešne telefonske komunikacije. Prav tako pa skozi mentorske programe podjetjem nudim:
– Svetovanje prilagojeno podjetniku oz. podjetju,
– Pregled obstoječega stanja in rešitve za naprej,
– Postavitev ključnih KPI – (key performance indicators),
– Segmentacijo baze,
– Uvajanje izhodnih klicev v delovni proces.

Moj kontakt halo@tanjamurgic.si in GSM 040/380-490

Želim vam veliko uspešnih klicev,
Tanja