BREZPLAČNI IZZIV

Osvoji 3 ključne sestavine za uspešen klic

Poslovnega sveta si brez komunikacije ne moramo predstavljati. Dobro obvladanje poslovne komunikacije je pogoj za uspešno vodenje podjetja.

Kot vsak podjetnik, verjamem, da si tudi vi želite pritegniti pozornost kupca in pospešiti prodajo. Neposreden stik s (potencialno) stranko je zelo pomemben dejavnik, ki prispeva k dolgoročni uspešnosti sodelovanja.

Podjetja, ki so uspešna v procesu ustvarjanja odnosov s (potencialnimi) strankami, se lahko pohvalijo s 50 odstotnim povečanjem števila strank, ki so pripravljene kupiti storitev ali izdelek, in 33 odstotnim zmanjšanjem stroškov.

telefonskim klicem pripeljete vašo ponudbo direktno pred vašo (potencialno) stranko, s pravimi besedami odkrijete njeno bolečino in jo navdušite s svojo rešitvijo.



Če vam sedaj ob besedi telefonski klic zaledeni kri, vas popolnoma razumem. Tudi sama sem bila nekoč na tem. Tresoč glas in cmok v grlu še preden sem uspela dvigniti slušalko. S prakso pa je to zame, sčasoma postalo prijetno opravilo.

In tudi za vas je lahko.

V samo treh dneh, osvojite 3 ključne sestavine za uspešen klic!

  • Vaš glas je močno orodje. Ko s pravim tonom in pozitivno energijo govorite z vašo (potencialno) stranko, se ji približate in zgradite zaupanje.
  • Telefonski klic je bolj oseben kot katerokoli elektronsko sporočilo ali sporočilo prek družabnih omrežij, zato je veliko večja verjetnost, da vam sogovornik zaupala svoje bolečine, strahove in izzive.
  • Ko imate osebo na liniji, držite njeno pozornost usmerjeno k vam. Malo verjetno je, da bo prekinila klic, zato, ker je dobila neko novo obvestilo, kar se hitro zgodi, ko gleda vaš oglas ali brska po vaši spletni strani.
  • Zaradi dvosmerne komunikacije lahko svojo ponudbo in dialog vedno prilagodite osebi, s katero se pogovarjate, zato ima sogovornik občutek, da delate in iščete rešitve le zanjo.


Dobro se sliši, kajne?

…
Ni pa vedno tako enostavno.

V mislih imate pripravljen idealen dialog, oseba na drugi strani se oglasi in pogovor gre v čisto drugo smer, kot ste načrtovali. To vas vrže iz tira in klic zaključite brez, da bi kaj prodali (ter po možnosti še pustite slab vtis pri osebi s katero ste ravnokar govorili). 

 

Theodore Roosevelt je dejal:


”Ljudem ni mar, koliko veste, dokler ne vedo, koliko vam je mar “

Si želite samozavestno poprijeti za telefon, poklicati svoje (potencialne) stranke in dvigniti prodajo? Potem je to za vas!

Komu je ta izziv namenjen?

3- dnevni izziv je primeren za vas, če:

  • Želite pritegniti pozornost vaše (potencialne) stranke v prvi minuti, ,
  • Želite biti bolj opaženi pri svojih (potencialnih) strankah,
  • Želite samozavestno poprijeti za telefon in poklicati svoje (potencialne) stranke,
  • Si želite zgraditi trdno vez in zaupanje z vašimi strankami,
  • Želite povečati svojo prodajo.

 

Dobro Tanja, zdaj vem vse. Kako se lahko prijavim?

Kliknite na spodnji gumb. Odprla se vam bo stran z obrazcem za prijavo, v katerega vnesete vse potrebne podatke. Po uspešni oddaji boste na svoj navedeni elektronski naslov prejeli potrditev in program izziva po dnevih.

Izziv bo potekal preko aplikacije Zoom vsak dan od 08.2. do 10.2. 2021 ob 18 uri.
Vsak dan bom z vami v živo odgovarjala na vaša vprašanja vezane na temo, katero bomo spoznavali tisti dan. 

Predhodne prijave so obvezne!
Vsi prijavljeni prejmete posnetke izziva.

Preden sem začela delati s Tanjo, me je bilo seveda strah, bilo mi je nerodno in bilo me je sram. Nisem vedela, kako naj začnem klic neznane osebe – to je res pekel. V individualnem mentoriranju sem spoznala kar nekaj tehnik, moja naravnanost – fokus; da NE že imam. Koraki, skozi katere me je Tanja vodila, so me pripeljali do cilja. Uf, pa vaja pred ogledalom – ta je bila močna. In seveda hladen klic pred Tanjo… Nora izkušnja! Sedaj sem skoraj 100% uspešna pri klicanju; vedno se prej naravnam (energetsko, miselno) in potem akcija – in rezultati so tu. Sledim navodilom Tanje. Klicanje mi je postalo v izziv in užitek, s tem tudi nenehno preizkušam sebe in rastem.

Hvala, hvala, hvala, draga Tanja. S tvojo pomočjo se mi je odprla, zame nova tržna niša.

Nataša Kogoj

Avtorica knjige Vožnja v svobodo, licenčni NLP trener in coach

Moj pogled na telefonsko prodajo je bil vedno, da je to nekaj vsiljivega in, da nihče tega ne mara. Dokler nisem spoznala, da kakorkoli obrnem, prodajam prek telefona. 🙂 Na vsako povpraševanje potencialne stranke sem se odzvala s klicem, saj je bilo tako lažje ugotoviti njihove potrebe, da sem jim lahko pripravila ustrezno ponudbo. S Tanjinimi nasveti so bili ti pogovori vedno bolj prijetni (zame in za sogovornika) in vedno več ponudb sem pretvorila v posel. Aktivno poslušanje sogovornika, koristi namesto lastnosti, follow-up in upravljanje z ugovori so zagotovo tehnike, ki bi jih moral uporabljati vsak podjetnik.

Hvala Tanja, da z nami deliš to dragoceno znanje.

Kaja Haler

Strateginja za digitalizacijo in direktorica podjetja Hal Interactive

Za delavnico Tanje Murgič, KLIČI BREZ CMOKA V GRLU, sem se odločila, ker sem v njeni FB skupini prepoznala, da je telefon lahko odličen prodajni kanal, ki sem ga do takrat čisto zapostavljala. Pred odločitvijo za delavnico sem se spraševala kaj me še sploh lahko nauči, saj že v skupini ves čas deli svoje znanje in izkušnje, toda bila sem več kot pozitivno presenečena. Najbolj me je navdušilo načrtovanje klicev (prej se mi sanjalo ni o tem), prodajni pogovor na (Tanjin) srčen način in seveda kako uspešno »opraviti« s strankinimi ugovori in prodati (več). V preteklem mesecu sem se mnogokrat zahvalila sama sebi za odločitev, da se udeležim delavnice in Tanji za vrhunsko izvedbo, saj sem v času »krize«, ko ni nihče odgovarjal na maile in ponudbe, brez cmoka v grlu dvignila telefon in povečala prodajo za skoraj 20%. Delavnico bi toplo priporočala vsem podjetnikom, želijo prodati (več) na strokoven in srčen način.

Hvala, Tanja ❤

Sara Hrovatič, Creativity Junkie

Coachinja poslovne jasnosti in mentorica personalnega brandinga za multikreativne podjetnice

Tanjine delavnice so zelo praktično naravnane in posveti se vsakemu udeležencu posebej ter navede zelo konkretne predloge. Moj izziv glede telefonske prodaje je bil, kako se sploh lotiti tega in kako strukturirati telefonski pogovor. Vsebina je vedno logična razdeljena na majhne korake – kar mi je posebej všeč – ki jim sledi praktična naloga, ki jo nato Tanja komentira in poda predloge za izboljšave. Moji telefonski razgovori s strankami potekajo z manj zadrege in uspešnejša sem tudi pri prodaji, prej so potekali bolj po “feelingu” in manj profesionalno. Toplo priporočam vsem – začetnikom in profesionalcem 🙂.

Marjetka Marko

Ekspertinja za (online) tečaje nemščine in slovenščine kot tujega jezika

O meni

Pomagam vam spremeniti potencialne stranke v zveste kupce, ki kupujejo!

Poslovnega sveta si brez komunikacije ne moramo predstavljati. Dobro obvladanje poslovne komunikacije je pogoj za uspešno vodenje podjetja. Sem podjetnica, ki je svojo strast našla v svetovanju in izobraževanju o telefonski komunikaciji za poslovne namene. S telefonsko prodajo, sem se prvič srečala leta 2012.

Svoje izkušnje in znanje sem pridobila v klicnem centru, zaposlena kot telefonski prodajalec. Kasneje sem postala mentorica novincem, zadnja leta dela v klicnem centru, pa sem bila nadzornica skupini telefonskih prodajalcev, zadolžena za njihove prodajne rezultate, kakovost dialoga, motivacijo prodajne ekipe ter izobraževanje in usposabljanje novih rekrutov na delovno mesto.

Leta 2017 sem stopila na samostojno podjetniško pot in danes, s svojimi izkušnjami in znanjem, pomagam podjetnikom in njihovim prodajnim ekipam, potencialne stranke spremeniti v zveste kupce, ki kupujejo s pomočjo telefonskega klica.

Sem dobra poznavalka izhodnih klicev za B2B in B2C projekte in zelo izkušena trenerka za učinkovite prodajne klice. Skozi moja izobraževanja je v zadnjih 8 letih šlo že več kot 600 rekrutov za delovno mesto telefonski prodajalec. V zadnjih letih pa sem pomagala številnim podjetnikom, odpraviti strah pred telefonskimi pogovori in vpeljati klic v njihov delovni proces.

Na praktičnih delavnicah in tečajih podjetnike in prodajne ekipe učim preverjene tehnike uspešne telefonske komunikacije. Prav tako pa skozi mentorske programe podjetjem nudim svetovanje in izobraževanje prilagojeno podjetniku oz. podjetju,

Moj kontakt halo@tanjamurgic.si in GSM 040/380-490.